Kızlar merhaba ben 10+5 günlük gebeyim bugün TSH için kan verdim .Bir ay önce gebelik TSH 3.38 çıkmıştı doktor 2.5 altı olmasını isteriz dedi dahiliye LEVANATOL 50 gr hap verdi. bir ay sonra kontrol için gittim kan verdim TSH 0.145 çıktı , çok düşmüş yarın dahiliyeye gideceğim ama içim içimi yiyor bebeğe zararı olmuş mudur, lütfen bilgisi ve tecrübesi olan yazsın benimle paylaşsın 🙏🏻