Hanımlar bir arkadaşıma 8 aya kadar kız demişler şuan yeni öğrenmiş erkek olduğunu bir arkadaşım daha var detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendi hatta hala kız diyorlar ama doktor içerde yumurtalık yok erkek üreme organı var demiş sizlerde de yada yakınlarınızda bunu yaşayanlar var mı