sinemkarakuzu
Doktora gitmeden başladım ben fobiol kullandım hamile kalmadan önce. Hamile kaldıktan sonra doktora gittiğimde doktor b12 + folikasit içeren başka bir ilaç verdi çünkü b12 düşüktü . Yani doktorun önermesi daha doğru sen bir şey demesen bile doktor soracak zaten kullanıyor musun diye