linsmea Lamraaa canı bu haftalarda nasıl yattığının pek bir önemi yok, basıl rahat hissediyorsan o şekilde yat, zaten 25-26 dan sonra rahat edecek bir yatış şekli bulamıyorsun 🥴😊
Lamraaa Ne biliyim Bi yerde sola yatın diyodu bende sola yata yata omzum cıktı hiç Baska yöne yatmıyorum acaba gercekten öyle mi diye Bi sorayım dedim 😇🤭
linsmea Lamraaa yok canım nasıl rahatsan öyle yat. Tabi sola yatmak tavsiye ediliyo falan ama yatmayınca da bir şey olmuyor yani 🥰