Ben böyle ilgisiz alakasız bir hastane görmedim. Gebelikte rutin kan testi verdim dün çıkmış olması gerekiyordu kartını verdi doktor öğleden sonra arayın diye aradım size dönüş yapılacaktır denildi saatler sonra tekrar aradım yine aynı sey gün bitiminde kimse aramadı. Bugün tekrar aradım aynı şekilde söylendi saatlerdir ne arayan ne soran var.teli açan sekreter konusma özürlü konusamadı kendiside kendisine güldü Çok sinir bozucu değil mi. Bursa medicana ya gidiyordum ilk gebeliğimde şimdi 10. 5 aylık kızım var sürekli sürekli gitmeyeyim diye burada da bir doktor olsun dedim ama bu gidişle bursaya gitmeye devam edeceğim. Hijyen 0. Herkesin yattığı uzandığı yere uzanıyorsun dikkat etmiyorlar doktor asistanları ne işe yarar bilmem oturuyorlar gidersin hazırlarsın hastayı dok gelir. Ne kilo ölçümü ne tansiyon hiç bir şey yok. Dahada adım Atmam oraya