kumulus Kızlar, 33 haftalık hamileyim ama bebeğim 3 hafta önden gidiyor. 36 haftalık ölçülerine uyuyor. Şeker yüklemesi yaptırmıştım. Her şey normaldi. Var mı benim gibi olan? Bu durum doğum şeklini ve zamanını belirler mi?
sdymtl kumulus benim de on gün önde ve şekerim yok, suyu normal. Yapısal olarak iri olabilir dedi. 34+0da 2800dü. Böyle hızlı alırsa normal doğum olmayabilir dedi. Bekliyoruz bakalım
Elisam123 kumulus vitaminlerden canım bebekleri geliştiriyor normal doğum istiyorsan doktoruna danışıp vitamini bırakabilirsin
_gmzenur_ kumulus Benimde ilk hamileliğimde 2 hafta önden gidiyordu ve 36.haftada doğum yaptım canım korkma kötü bişey değil . Şimdi 8+1 haftalık hamileyim oda 4 gün geriden geliyor 🤷🏼♀️
aslibek45 kumulus bende de aynı, 12 gün öndeyiz. Normal mi bilmiyorum son adet tarihine göre 16+0 ultrasona göre 17+5. Şeker yüklemesi yapılmadı daha
_gmzenur_ kumulus 34. haftada kontrole gitmiştim doktorum bebek yerine yerleşmiş bi kaç haftaya doğumun olur dedi 2 hafta sonra doğumum oldu gece uyurken suyum geldi canım.
kumulus aslibek45 eşim de ben de uzun boyluyuz. Bebeğin de bizim gibi olabileceğini söyledi. Erken doğum riski taşır mı dediğimde hayır dedi. Ama doğum şekline sona doğru karar vereceğiz dedi.
_gmzenur_ kumulus 3.500 kg doğdu canım 1 ay daha bekleseydi alırdı kilo daha da. Darısı senin başına inşallah kolaylıkla atlatırsın🙏🏻