Bayanalr merhaba 😊 suanda 27 haftalik hamileyim bebk odası yapcm ama fikirlerinizi almak isterim sizinde 😍 beşiğini dolabını sifyonerini seçtim ama yatağında cok kararız kaldim bu ahsap yataklar dan almak istyoeun ama kimse önerimio kimse memnu degil herkes bna baza yatak al dio sizcede baza yatak kullanılismli olurmu baza yatağı alırsamda yanına korumalık yaptrcm em azindan ilerki zamnalrdanda kunlanisli olsun isterim sizcede neypmaliyim 🤔🤗