mery93 Kızlar ben normal doğum yapmak istiyorum. 39+1 deyim. Dün doktorum baş çevresinin sınıra kadar büyüdüğünü ve bir hafta içinde doğum olmazsa sezaryen olacağımı söyledi. NTS de sancım çıkmıyor, suyum iyi, kanamam yok. İnternette doğumu başlatmak ve hızlandırmak için gördüğüm bir kaç şeyi yapmaya çalışıyorum. onun dışında sizin etkili olarak gördüğünüz önerebileceginiz bir şey var mı?
Sevdanur522 mery93 bende burda beklim benimde bebegimin kilosu ve suyu fazla daha gec olmadan acilmamin olmasi lazimm dogacagi yok
Burcu_byra Ananas, hurma,merdiven inip çıkmak, squat yapmak. Ahududu yaprağı çayı, adaçayı dedi doktorum ama doktorunuza danışmadan kullanmayın derim ☺️
Likya90 Burcu_byra Burcu_byra Aynen bunlara ek göğüs ucu uyarıcı masaj ve perine masajıni dedi doktorum . Ama hepsini her gün yapmak zor gerçekten