27 Haziran’da spinal sezeryan doğum yaptım bendeeee 🥰🥰 şimdi minnosum uyuyor birazdan uyanır, emzirme saati yaklaştı. Bende o uyanana kadar doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim 🥰 daha önceki postumdakiler bilir nasıl zor ve riskli bir gebelik gecirdigimi ama çok şükür kızım doğdu 🥰🥰 benimde her sezeryanda olduğu gibi anestezim yapıldı bu arada hiç acımadı. Uzandım perdeyi çektiler önüme, eşim geldi ve işlem başladı. Biraz heyecanlandım çünkü aşağıda ne yapıyorlardı anlamadım ama bir bastırıyorlar bir sallıyorlar falan insan bir neoluyor oluyor 😀 eşim bile o an korkmuş 😅 çok kısa bir sürede kızım çıktı, babasının kucağında yanindaydilar dikisim yapılana kadar🥰🥰 doğum anı ve spinalin etkisi geçene kadar herşey çok rahattı ☺️ bu arada ilk doğumum normaldi 2. Bebek pozisyonundan dolayı mecburi sezeryan oldu 😬 spinalin etkisi geçince ilk gün ayağı kalkamadım. Hemşire denedi ama benim gözler karardı ağrıdan 😬 2. Gün yaşadığım gaz sancısı beni mahvetti ama ayağa kalkabildim bu sefer. Fakat benim dikislerim karnım kemiklerim her yerim agriyordu 😬 inanın bebeğimi sevesim emziresim gelmiyordu. 3. Gün gene heryerim ağrıyordu birde dikislerimde yanma vardı. 4. Gün bir tık daha iyidim ama ayağı kalktığımdan beri hep yürüdüm. 5. Gün hastaneden çıktım. Ha bu arada tuvaletinizi hiç aksatmayın ilaç mı alırsınız komposto mu içersiniz bilmem ama ben korktum gitmedim şimdi ise basur oldum 😬 Şuan bir hafta geçti doğumun üstünden dikislerim iyi ama sırtımın sol tarafı çok ağrıyor 😬 normal mi sezeryan mı derseniz. Benim deneyimlerime göre normal çok daha rahattı ☺️ bu arada ilk oğlum da 2.5 yaşında kardeşini çok seviyor zarar verme yok hatta fazla seviyor ama bir haftadır huyu acayip değişti asla uyumuyor, yemiyor, bizi dinlemiyor, burunun dikine gidiyor 😬😬 Allah bize yardım etsin 🥰 ben burdan ayrılıyorum hepinize güzel sağlıklı doğumlar diliyorum 🥰