12Asevda_ Kızlar pazartesı ıdrar testınde ogrendım henüz kan veremedım yarın vercem testlerım hep silik cıkıyor koyulasması lazm degıl mı gün ıcınde 2 3test yapıyorum 😒basına gelen var mı neden acaba silık hep hemen cıkıyor dakıkalar ıcınde de
DefneErva 12Asevda_ Gün içinde yaptığınız için silik çıkıyordur. Net kırmızı çıkması için sabah ilk idrarla yapmanız lazım.
Manolyagkmn 12Asevda_ benimde silik çıkmıştı kan testi ile öğrendim hadi inşallah güzel bir haber alırsın canım 🤗🌿
yldzkbra46 12Asevda_ bir günde 3 idrar bakılmaz gülüm daha erkense çıkmaz zaten idrar da. Sabah kalkınca ilk idrarını yapacaksın. Bende silik ile öğrendim.
12Asevda_ Manolyagkmn amın cok sağolun ınsallah 😌 betanın artmama durumu olmaz demı tabi takıp gerekır ama silik cıktıgı ıcın acaba artmıyor mu dıye endişe etmıstım
Alisa015 12Asevda_ gün içinde yapma canım 2 gün sonra ilk idrarla yap bendr öyle yapdım baya bir netleşmişdi
Manolyagkmn 12Asevda_ 5 gün felan beklemeni öneririm biraz yükselse de keainleşmek için 1 hafta sonra tekrar kana çağırıyorlar 😊 iki kere kan vermemiş olursun
12Asevda_ yldzkbra46 evet bıraz abarttım🥰 cıkıyor yapınca ama silik ,farklı testler almıştım hepsinde farklı koyulugu🤲🏼