Benimde fazla çıktı. Doktorum makarna pirinç hamur işi ekmek fazla yeme. Tatlı yeme çok dikkat et dedim bunun dışında birşey demedi. Benimde şekerim sınırda çıkmıştı dikkat ediyordum. Normalde de insülin direnci olan biriyim hep dikkat ediyorum bu yüzden. 16 temmuza randevum var inşallah düzelmiştir.