127383 Kizlar 39 haftalik oldum ama haledaha ne sancı ns bsey bugun doktor sezeryan olursun %90 dedi gün vermek istedi ama ben 1hafta daha beklemek istedim açılma vs hic bsey de yok. Böyle olup normal yapan var mi
127383 _Lavinya yol yürüyorum hurma yiyorum bseyler yapiyorum ama ne sanci ne bsey hic bir belirti akıntı vs bile yok. Aciklik bakti acilma da yok
_Lavinya 127383 Squat yapiyor musunuz. Ben yaptığım zaman resmen hissediyorum 🤭 Video linki bırakayım deneyin. Hatta bunu tansiyonunuzu etkilemeyecek derecede sıcak suyun altında yaparsanız daha etkili olabilir.
_Lavinya 127383 Evet bol bol yürüyüş yapın diyeceğim ama nerdeyse benden bir hafta ilerdesiniz. Çok yoruluyor insan 🥲 Evin içinde bol hareket👌