emiray Merhaba kızlar bugün 36 haftalık olduk fakat bebeğimin karın çevresi 2 hafta geriden gidiyor bu şekilde olup , bebeğini sorunsuz bir şekilde kucağına alan var mı acaba ?
Dilekeslina emiray benimde 35 haftalık olmama rağmen bugün karın cevresini 33 haftalık ölçtü nst falan bağladı muayene etti yakın takip edeceğini söyledi 3 gün sonraya tekrar çağırdı
Gamzess1 emiray Canım ben özele takipliyim. Doktorum 34te karın çevresini 32+3 ölçmüştü sonra bide detaylı usgye yolladı orada bakılsın diye cihazı çok daha iyi olduğu İÇİN detaylı da 34 ile uyumlu çıktı böyle bi şey de olmuş olabilir aklında bulunsun
emiray Elilar2225 Çok sevindim adınıza 🙏 3 hafta önce teşhis konmuştu banada bugün tekrardan gittiğimde geriliğin devam ettiğini söyledi ve zorunlu sezeryana alabiliriz dedi ister istemez moralim bozuldu 😊
Melek1996 Benim de aynı sorunum var 35 ama 34 görülüyor bide gelismiyo diyor doktorum kordonundaki kan akışı yavaş dedi