moom222 33+2 haftalikken gittim iki buçuk hafta sonra gel dedi 36 haftamda gidicem tam olarak nts ye mi bağlar acaba tüp bebekle hamileyim gittim hafta bebeğin başı asagidaydi neler olabilir sizce tahmini 2.150 gramdi bebeğim 42 cm de boyu idi
moom222 Ozgeozgul heyecan yaptım ya alttan muayene eder mi acaba arada adet sancım GB sancı bakiyoeum oluyor iki kere oldu bı kaç gün arayla
Ozgeozgul moom222 eğer bebeğiniz doğum pozisyonundaysa bakabilir . Bazı doktorlar doğuma yakın bakıyor doktorla alakalı bu
moom222 Ozgeozgul 33+2 deyken başı aşağıda dedi cnm eğer gittiğimde basi asagidaysa hala doğum başlar mi ki acaba
Ozgeozgul moom222 başının aşağıda olması doğum başlaması demek değil eğer baş aşağı değilse çatı muayenesine gerek yok çünkü normal doğum olmaz . Eğer doktor uygun görürse 36 da size çatı muayenesi de yapar bazı doktorlar bakmıyor bile çatı ya