Evett sonunda bende yazıyorummmm…38+1 de su azlığı ile gelen oğluşumm😇öncelikle normal doğum yaptımm iğneden korkan benn şuan nasıl yapabildim diye düşünüyorum Allah sabrını veriyor ilk doğumum ve çatı muayenesi ile başladı doğumu tetikledi ardından suni sancı verildi aslaaaa korkulacak bişey yokmuşş hurma meryem ana otu ananass baya işe yarıyor gece 2 de hastaneye yatış yapıldı sabah 10:40 gece doğumum oldu doktorunuzu hemşirenizi dinleyin eşiniz sancı geldikce sırtınıza masaj yapsın kesi dikiş oldu anestezi istedim çünki yorgun hissediyordum cidden korkulcak bişey değil hemen açıklık oldu doğum oldu hastaneye gitmeden önce korunmasız ilişki baya iyi geliyor bilginiz olsun yunus suresi Meryem suresi okudum gitmeden şuan o kadar rahatımki iyiki normal doğum olmş abartıldı kadar değilmişşş 😇