Melikee5 Kızlar dün doktora gittim. Kahverengi lekenmem vardı bu yüzden alttan muayene etti doktor Bı problem yok kalp atımı var dedi ama dinletmedi özele gitsem duyabilir miyim?
Cdem21 Melikee5 duyarsın canım her ne olursa kanamada sana tedbir amaçlı progestana başlatmalıydı güzel bi doktora git bence
Melikee5 Cdem21 ilk gebeliğimde düşük yaptığım için bu hamileliğimde öğrendiğim günden beri fitil olarak kullanıyorum. Rahim büyüdüğü için olabilirmiş damla damla arada bir oluyor zaten. Yüksek derece de gelen bir şey yok. Sancım da yok.
Cdem21 Melikee5 iyi şükür o zaman çok iyi yapıyorsun progestan kullanarak bende 5+3 ken kanama yaşadım şuan 16 haftalığım tedbir amaçlı kullanıyorum sağlıcakla kucaklarımıza alırız inşallah 🤲🏻