Ormanmeyveli Benim 1. Trimester dönemi çok felaket geçmişti, anlattıklarının fazlasını yaşadım eksiği yoktu. 2. Trimester dönemim oldukça iyi ve rahat geçiyor. Sadece beldeki kemik eğriliğim olduğu için uzun süre ayakta kalamıyorum. 3. Trimester dönemine 3 haftam kaldı ve böyle şeyler okuyunca gözüm korkuyor 😂😂 yeniden ilk üç ayı yaşamak istemiyorum 😐