Pyrz_07 Ayscanays 36. Haftamdayım 38+1 de doğum var cuma randevum olduğu için yarın yaptırıcam doğuma kadar çıkmaz zaten normal doğumsa biraz daha geç yapabilirsiniz 1 ay götürüyor ağda
Ayscanays Pyrz_07 ay bunu duyduğuma çok sevindim 😊inşallah 1 ay götürür 🤭37.hafta için randevu aldım çatı muanesi olacak diye ama 39da tekrar mı gitmek gerekir diye düşünüyordum, inşallah ya tam çıksın gideyim yada çıkmasın hiç beni streste sokmasin😅🤭🙈
Glnr-2021 Ayscanays ben de bugün gittim 😬 38+5 deyim ve ilk defa genital bölge ağda yaptırdım yapacak bişey yok gözümü kararttım ama İnan sonunda mis gibi hissediyorsun kendini
Ayscanays Glnr-2021 bugün kas aldırmaya gittim ama içimden sürekli ağda için randevu alayım mı almayim mi diye düşündüm zaten 😂🙈sonra dedim göremiyorsun aşağı bu sefer doktora giderken rahatsız olacaksın acaba temiz oldu mu diye 😅kendimi gaza getirip 37.hafta olacağım gune aldım haftaya gidicem 🤭inşallah uzun süre temiz kalsın da idare etsin bari ya 😅
Ayscanays Aycatasdelen aynen bi sure sonra asagiyi görmek imkansız 😂🙈 Rabbım sağlıkla kavusmanizi nasip etsin minik kuzunuzla da 🌸
Ayscanays Cananyildiz ben hiç cesaret edemedim 🙈ama 36ya kadar direnebildim🤭 artık görüş açım sıfır 😅inşallah çok tedirgin olmadan gecer🤭
Cananyildiz Ayscanays benimde baktım baya zorlanıyorum gittim ama aşırı korkuyodum ve aşırı acı cektim ama gecti dogumda napacagm buna dayanamazsam vs kendimi teselli ettim 😂 zaten 2.de bile seyrek çıkıyor eskiye görr
Ayscanays Zeynepppdyg daha önce hiç gitmedim utandım bi garip hissettim ama temiz olmayıp o stresti yaşamak daha kötü gibi 🙈keşke daha erken başlasaydım dedim zaten bugün, bayram tatili giriyor diye 37yi bekliyorum ama inşallah öncesinde acil bir durum olmaz tabi 😅
Ayscanays Sehersudi bu olaya o kadar pişmanım ki 😬evlenecek arkadaşlarim çeyiz hazırlığı yaparken bırak çeyizi önce lazere para ayır diyip durdum hep bu sene 😂 benimde bebiș ten sonra koşa koşa gidip yapacağım bir şey lazer 😅
Ayscanays gkbyza aynı hisleri paylaşıyorum 😂🙈evde ağda surdugumde cekemeyip, o surdugum tek parçayı çıkarana kadar canım çıkar 😂hep kuaförlerin eli alışık çabuk bitiyor anlamazsın diye gaz verdikleri için gidicem ama hala korkuyorum 🙊🙈
Ayscanays Gizem260 ya bunu duyduğuma çok sevindim, hiç bir sıkıntısı olmuyor o zaman demektir 🥰bende o ilk korkumu atarsam bu sefer sonrasında da gitmeye çekinmem diye umut ediyorum 🙈
Ayscanays Essra32 bende bunu çok düşündüm ama doktorum 37de çatı muanesi yapıcam dedi o yüzden mecbur 37ye aldım ama dediğiniz gibi sonraki 2 hafta da alınacak boya gelmeyip çıkmış olacak 🥴
Ayscanays Zeynepppp23 bende dogurmamks olursam 39da tekrar şansımı denerim diye düşündüm ama 2 hafta da ağalık kadar çıkamayacak sanki 🥴düşünecek ne kadar çok şeyimiz var ya 😅doğum stresti yetmiyor gibi bi de bunu düşünüp duruyoruz😬
Pyrz_07 Ayscanays 37 de giderseniz doğuma kadar idare eder sizi kıl yapınıza bağlı benim 1 ay çıkmıyor ağda da
Pheebs Benim tüylerim çabuk çıkıyor o yüzden bu konu beni de çok düşündürüyor. 37 de çatı muayenesi var o zaman gitmek istiyorum ama 38 de falan çocuk doğmazsa yine çıkmaya başlayacaklar ve alınacak seviyeye gelmeyecekler 😂😂
Ayscanays Pheebs bende tam olarak aynı durumdayım 😅🙈37de çatı muanesi olduğu için bir gün oncesine randevu aldım ama 39,40.haftalari görürsek muhtemelen agdalik olmayan boyutta ama var olan bir şey olacak 😅artık hadi hayırlısı 😅🙈
Pheebs Gizem260 Yani 37 de ağda yaptırsam, 38de de doğmaz diğer haftalara kalırsa, ufak ufak çıkmaya başlarken alınacak durumda olmazlar diye düşündüm 🤭🤭
Gizem260 Pheebs yani bu yapı meselesi mesela benim ağda yaptırınca 30-35 günde anca alınacak uzunluğa geliyo ağda yaptırınca öyle jilet gibi hepsi birden uzamıyo
Pheebs Gizem260 Benim de aynı. Ama çıkmaya başlıyorlar sonucta o temiz görüntü kayboluyor. Ben de o temiz görüntüyle doğuma girmek istiyorum ama nasip kısmet artık nasıl denk gelecek göreceğiz 😁