Aksoyy 27 Haziran da yumurta çatlatma iğnesi yaptım 28 inde adet günüm su ve 9 gün adetim gecikti dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ne yapacağımı bilmiyorum artık beklemeli miyim sizce
Aslaninannesi01 Aksoyy 27 sinde çatlatma iğnesi olup neden 28 inde adet olmayi bkliyorsunuz ki iğneden 14 gün sonra kan verin bu durumda adetiniz gecikmiş olmuyor
Aksoyy Aslaninannesi01 hayır demek istediğim doktorum bu iğneyi yaptıktan sonra bana ya arife günü yada bayramdan sonra test yap dedi