Mrvkyaa Kızlar 34.haftam bitti belimde hafif kasığımda adet olcakmışım gibi yeni olmuşum gibi ağrı var dün geceden beri sizce neden oluyor 🧐
aylinpalaa Mrvkyaa benimde adet sancım gibi ağrılarım sancılarım oluyordu. İdrar yolu enfeksiyonum olduğunu öğrendim☺️ Geçmiş olsun size de
linsmea Mrvkyaa canım bende 34+5 Bende de batmalar şeklinde oluyor. Terleyip üşüttüğümü farkettim. Sizde öyle bir şey var mı bi dikkat edin isterseniz
Mrvkyaa linsmea Başka birşeyim yok ama üşütmüş olamam sadece adet olunca belim ağrırdı onu yaşıyorum resmen
linsmea Mrvkyaa o zaman bence bi acile gidin, benim oyle ağrım varken gittiğimde sancım çıkmıştı hiç hissetmediğim halde serum verince geçmişti. Bi acile gitseniz iyi olur aslında
Whitewomen Mrvkyaa Merhaba bende 27 haftalığım bel ağrım ve adet sancim oluyor doktora gttim ntse ye gönderdi sancı çıkmadı Yarın yine gidicem doktora bir de ilişki sonrası alt bölgemde ağrı oluyor büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonu