34+5 ben de, çok şükür baştan beri hiçbir sağlık sorunu yaşamadık bebisimle her şeyimi kendim yaptım git gel ayaktayım ama sürekli ağrılarla geldim bugüne ve devam da ediyor. Sıcaklar başladı bir süredir ve boğuluyorum hele ki olduğum bölge berbat benim ve işin kötüsü daha asıl sıcaklar gelmedi deniyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bebiş artık yeri daraldığı için olmalı ki sürekli vuruyor, kaburgama ağrı veriyor🥺 Bende astım var zaten en başından beri nefes sorunum vardı şimdi daha çok arttı tabi, yorgunluk, halsizlik, uykusuzluk cabası…
Ama bir yandan da gelirse naparım ben diyorum doğmasından da çok korkuyorum 🥺 öyle bir sürüncemede yaşıyorum…