Asil_hatun Birden sırtıma ağrı girdi ve geçmedi 1 haftadır devam ediyor haraketlerimi bile kısıtlanmış doktora gidocem.simdi mr isteyecek muhtemelen daha önce erteledim yapmadım ama bu ağrı beni öldürecek çektirsem bebegime bir zararı olurmu yardimxi olurmsnz
Deletedmom727272 Asil_hatun MR zararsız bir uygulamadır, gönül rahatlığıyla girebilirsniz☺️ Şifanız bol olsun🙏🏼
Skdinc Asil_hatun Canım Mr bebeğe zarar vermiyor içinde radrasyon yok korkma. Ama tedavi olarak çok bir ilaç vs veremiyorlar. Belki fizik tedavi hareketleri vs. Verebilirler. Çok geçmiş olsun.