Aysegulsayhar https://imgyukle.com/i/VGDH76 https://imgyukle.com/i/VGDa2x Değerlerden anlayan varsa bakabilir mi
Sermec27 Aysegulsayhar canım daha önceki sonuçlarda açlık sınırı geçtiği de olmuş normal çıktığı da olmuş sadece açlıkla şeker olup olmadığı anlaşılamaz bende gebelikte şekeri vardı kimi zaman 75 kimi zaman 95 çıkardı hiç 95 üstü görmemistim mesela ben
Ormanmeyveli Aysegulsayhar Değeriniz normal o zaman bir sıkıntı görünmüyor aç olduğunuz için düşük çıkmış