_ozlmm canım benim de ilk 3 ayım riskliydi kanamam olmuştu fitil kullanmıştım hatta 3 ay hiç kalkmadan yattım ama cok şükür sağlık ocağındaki ebemin de her şeyden haberi vardı bı problem olmayacagini söylemisti bana sadece ertesi gün kol uyuşması yaşadım biraz da kasık ağrısı geçirdim ama çok rahatsız edecek derecede değildi tabiki ağır bı asi olduğu için illaki ufak etkileri oluyor