Ceyda07 Arkadaslar merhaba ben 13 haftalk gebeyim dün dr.uma gittim bilgili bi dr kendisi Bana %80 kız dedi.ona guveniyorm aslnda bacak arasınin falan ultrason görüntüsunu verdi yani net görmştr heralde.Ama burda okudugum kadariyla yanılma olabiliyorms 1 ta e kızım var pembe cocuk odasi takimi alcaktk bugün icime bi kurt düstü burda okuyunca sizce ne yapmaliyim varmi boyle bi yanilma basina gelen???;)
yesillimonn Ceyda07 Degisiklik olabiliyo canim 13 haftalıkken doktorum bana da kız dedi ama oğlum olacak yani bence biraz daha bekle 😄
Ceyda07 yesillimonn Sizin doktor görmüsmüydü canm.Yani bizm doktor bacak arasini falan gördü ama net gibi bi yüzde ihtimal verdi ama merak ettim simdi;)
istanbulluanne Ceyda07 13 hafta çok erken henüz, bebek odasi alman içinde erken canm. Detayliyi bekle
Ceyda07 Yok diger kizimla beraber bi oda yapmayi dusunmustumde 2.5 yasindada bi kizim var Bakalm dr. Emin gibiydi ama bilmiyorm artk;)