Mdilekk Kızlar doğum yapalı 17 gün oldu ilk topuk kanını 5 gunlukken alındı bugün yine aradılar tekrardan 2.topuk kanı denildi normal mi neden alıyorlar tekrardan hastanede doğduğunda da alınıyor diye biliyorum
Seymaben Mdilekk 2 defa aliniyor biri dogdugu gun dogum yaptigin hastanede digeride saglik ocaginda🙄daha niye cagirmislar sorsaydin keşke 😘
hilalhanim Mdilekk bi doğunca bi sağlık ocağında alınır ve sonuç için aramazlarsa sorun yok demektir 🙏
Umran06 Mdilekk dün sağlık ocağından aradılar 36+1 hamileyim ama yarın doktor bebeği doğurtabilirim dedi suyu azalmış. Sağlık ocağındaki hemşireye anlattım. Oda bana doğduktan 2 hafta sonra 2. Topuk kanı için bu numaradan beni arayın gününü kararlaştıralım dedi. Rutin bir şey korkma
Mdilekk Seymaben uykulu bir şekilde açtım teli sonradan jeton düştü bu 3. Olacak ama 2. Dedi doktor arayıp tekrs4 sorucam
Mdilekk Damla1995 ama canım ilk doğduğunda hastanede alındı bide 5 gunlukken sağlık ocağında alındı bugün 17 günlük tekrar aradı doktor 2.topuk kanı Yarın gel geciktirmwyelim alalım dedi
Mdilekk hilalhanim bu neyin nesi Bi doğduğunda bide sağlık ocaginda alındı 5.gun ve bugün tekrar aradi 2. Topuk kanı diye
Mdilekk Umran06 çoğu doğum yapan arkadaşıma sordum ilki hastanede doğduğu gün 2.side 5 gunlukken alınıyor dedi bu kafamı karıştırdı
hunilimom Mdilekk bazen TSH felan yüksek çıkıyor bir değeri yüksek çıkıyor tiroid vs 3. Hatta 4. Kez de alınıyor
Mdilekk hunilimom yaaa öyle biswy denilmedi sadece 2. Topuk kanı için gel dedi doktor gününü gecirmeyelim dedi Yarın 18 günlük olacak işte
ada58 Mdilekk bunun nedenini ebeye sordum.hastanede ilk alınan kan bazı değerlerin yanısıra sma gibi genetik hastalıkların teşhisi için alınıyormuş. 2. defa alınmasının sebebi de bebek anne sütü aldıktan sonra değerleri değişebiliyormuş en az 5-6 gün geçtikten sonra tekrar bakıyoruz dedi
hunilimom Mdilekk benim arkadaşım kızının başına geldi 3 kez sağlık ocağı bir kez de doğum da alınmıştı onlar da rutin için istiyorlar
Mor_papatya_ Mdilekk Ben bilsem söylerdim kzum neden diye ama benim oğlum küvez de kaldığı için hastane de yatarken aldilar. Hic korkma kzum
Aslaninannesi01 Mdilekk Bir sıkıntı olsa söylerlerdi tekrar çalışılacaktır içinizi ferah tutun bazen yanlışlık oluyor onun için tekrarlanmasi gerekebilir
Ozgekaraoglu Mdilekk bizim hastanede bi alındı sağlık ocağında bi , sonra aradilar tekrar almamiz lazim diye sonuç hatalı mı ne çıkmış gittikten sonra ögrenmiştik
Mdilekk Aslaninannesi01 insallah öyledir zaten bebeğime biswy olacak diye korkuyorum sürekli panik halindeyim bugünde böyle arayınca doktor Bi tuhaf oldum