Melisanur07 Tansiyon sorunu varsa malsef oyle oluyor .Ve dünden beri başladı benimde yok hafifledi ama insanı slaak ediyor o igrenc bas farısın kımıl kımıl beynimde .İlk hamileliğimde böyleydi 4-5 ay cektim hergün neredeyse doktor felan tansiyonu anlamadı bakmadığı icin gereksiz doktor 38’de devlete baktırayım dedim orada anladılar ödem yapmış tansiyondan vucut balon ilgin olmustum birden felan .Erken Doğu meşinine kadar sorunları oluyormus tansiyonun dikkat etmek lazım .