Berfingndz Yaa geçmiş olsun bir şey olmaz Allah’ın izniyle üzülmeyin. Hamileyken ne hastalıklar atlatanlar var. Bol bol C vitamini ile sorunsuz sıkıntısız geçecek inşallah. Benim hamile iken 2 defa covid atlatan arkadaşlarım var hem de ağır atlattılar.çok şükür bişey de olmadı.
Bademcik ağrısı da var mı sizde benim bugün bademciklerim şişmiş.