Basakaya enfeksiyon veya mantar var mı diye bakmadan ilaç vermiyorlar ben yurtdışındayım farklımıdır bilmem elimde yaralar var kaşıya kaşıya yara yaptım kanıyor sürekli egzama kremi almak istedim marketten burda bazı ilaçlar marketlerde satılıyor eşim alalım eline sür kaşıma deri bende doktora sor dedim doktor ne diyecek mecbur kullanacaksın dedi bende bi sor yine de dedim doktor da eşime her ilacı kafanıza göre kullanmayın hamilelerin kullandığı ilaçlar çok azdır doktora göstermeden ilaç falan sürmeyin dedi öylelikle kaldı yani demem o ki doktor veriyor o ilaçları