incitanesi_ batarya ömrü ortalama 4 yıl ben henüz 1 yıldır kullanıyorum şarj doluyken yada evde değilken prizden çekiyorum ☺️ Daha uzun süredir kullanan arkadaşlarım var onlarda henüz batarya değişimi fln yapmadılar ben çokk memnunum çünkü süpürürken sizi asla yormuyor bastırmanıza zorla itip çekmenize gerek olmuyor kablolu benim dyson değil ama onuda kullanan arkadaşlarım memnun ancak kablosuz baya avantajlı ya 🙈 evim baya büyük tek şarjla tüm evi dip bucak yatak içleri kanepe üzeri hepsini süpürüyorum