30+6 ikizlere hamileyim dün kontrolden sonra ntsye bağladılar +2 sancı çıktı yatış verdiler geceye kadar serum filan düştü sancı sabah yine sancı çıktı öğlen tekrar ntsye gircem doktor bakacak sancı çıkarsa doğuma mi alırlar yoksa ilaçla durdurmaya mi çalışırlar açılma yok