Semrasular ben de burda yorumlarda görüyorum bebeğimle konuşunca hareket ediyor falan diyorlar..işte karnımı okşarken biraz bi şeyler anlatmaya çalışıyorum bebeğime ama benimki hiçbir tepki vermiyor sesime 😂 belki bi tepki veriyor olsa daha çok konuşmak içimden gelecek ama yok yani..aslında ne dediğimizin çok bir önemi yokmuş önemli olan ses tonu ve söyleyiş şekliymiş..o an yaptığınız yapmayı planladığınız şeyleri bile anlatabilirsiniz aslında..