mmihri Normalde de böyleyim ben köpeğimin yüzündeki beni yıllar sonra fark edip yüzünde ur çıktı diye veterinere koşarım. Kene bulaşır diye 1 saat ararım vücudunu. Asıl evham hareketleri hissettiğimde başlayacak sanırım bugün az hareket etti diye düşünür dururum Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏