132025 bende oksapar 4000lik kullanıyorum geçen seneki hamileliğimde ilk olarak bir kutu yazmıştı doktor başka ilaçlarda aldığım için iğnenin fiyatını çok anlayamamıştım. Daha sonra raporu daha çok kutu almam için yazdı doktor başka eczaneden 5 kutu ilaç için 350 lira para aldılar tabi sorduğumda zaten bunlar pahalı ilaçlar raporla size böyle uyguna veriliyor demişlerdi. Geçen sene bebeğimin kalbi durduğu için başka iğne kullanmadım. Bu sene tekrar hamile kaldığımda yine raporla iğne aldım başka eczaneden ve nerdeyse hiç para ödemedim. Elimdekiler bitince geçen sene 350 TL alan eczaneye gittim tekrar evime yakın olduğu için bu sefer 4 kutu için 270 civarı para istediler bende başka eczaneden hiç ücret ödemeden aldığımı onların neden ücret aldığını sordum. Hatta geçen senede fazla ücret aldıklarını söyledim elimde fiş olmadığı için tabi şikayet edemedim. Hemen gevelemeye başladılar bi bakalım tekrar kontrol edelim falan diye sonra aaa evet sizin iki raporunuz varmış birinde ilaç katkı payı var gibisinden birşey söylediler. Düzeltiyoruz şimdi diyip hiç ücret ödemeden verdiler iğneleri. Raporla ücret alınmaması gerekiyor kesinlikle fişinizi isteyin mutlaka. Rapor yazan doktora da sorun ben çok inanmadım ilaç katkı paylı rapor olduğuna.