bebekkkkkkk000 Canım teşekkür ederim öncelikle🙏♥️ Şöyle, hem morfoloji hem varikosel olduğu için açıkçası ben normal yoldan olacak hamile kalıcam bu şekilde diye korktum diyebilirim sanki bebek olsa bile bir sıkıntısı olacakmış gibi düşündüm Allah korusun ya da düşükle sonuçlanabilirdi. O yüzden direkt tüp bebeğe yöneldim. Doktor kontrolünde olması çok güven verdi. Tüp bebek maddi manevi yoran bir süreç. İğneler ilaçlar vs. Ama bir şekilde kendinde o gücü buluyorsun. Maddi olarak da 25 bin hastane ve ilaçlara gitti diyebilirim. Sonrasında yumurtalar toplandıktan sonra embriyoları dondurmak için ücret istendi. Yani toplam yuvarlarsam muayene ücretleri vs 30 falan gitti.