kubra_o6 https://imgyukle.com/i/VDK7oq https://imgyukle.com/i/VDKw8P 11+5 olduk ama hala dokturumuz bişey söylemedi sizcee ?
kubra_o6 Hadi inşallah çok istiyorum erkek olmasını doğrusu ama sağlığı sıhhati yerinde olsun da gerisi önemli değil 🥰
kubra_o6 Ewoss https://imgyukle.com/ burdan resmi yükleyip sonra adresleri kopyala yapıştır yapıyoruz yoruma 😇
dayi Sarahh ayyy banada bakar mısınız https://resimyukle.io/r/m79b8FgOmY https://resimyukle.io/r/m79b8FgOmY
canserko Sermec27 https://imgyukle.com/i/VGps0R https://imgyukle.com/i/VGppxe Bana da lütfenn teşekkürler
canserko Sarahh tontonhanim Sermec27 3 ünüzde erkek dediniz :)) Ultrason 12. Haftalık. Dr ne desem inanma bu haftada ama erkek dedi. İlk gebeliğimde de erkekti sonra kız dendi. Balla merakla bekliyorum bakalım suan 15 im 16 da kontrolüm var