Kızlar 1 ay 5 gün oldu doğum yapalı ve bebeğim memeyi hiç bırakmıyor. Kayinvalidem geliyor e haliyle onlar gelince de sevmek istiyorlar. Benim kızda memeden ayrılmak istemiyor hemen ağlıyor. Emziriyorum yoruluyor sonra tekrar emiyor. Bu sefer de kayınvalidem sütün mü yetmiyor diyor. Sizin bebeklerde böyle sürekli memede mi??