ebrum1 Hanımlar ağzımın tadı bir değişik acı bir tat vsr gibi sürekli yediğim yemekten zevk almıyorum tad alamıyorum bu nedir gerçekten sıkıldım nasıl geçecek ne zaman geçecek sizlerdede olmuşmuydu
Tubiis_0 ebrum1 olmaz mı yendiğinden tat alamadım ne yersem yiyim o tat hep vardı Demir para gibi sanki 32. Haftama giricem şuan yok çok şükür 🙏🏼