otekidunyali İkiz bebek bekleyenler beta Hcg’lerini yazabilir mi betayı dün verdim 5+4 değerim 18061.0 çıktı. Sizce ikiz olma olasılığı?
hemsirebianne0901 otekidunyali beta değeriyle ilgisi yok maalesef ikiz gebeliğin bazen bebisin biri sonradan bile olusabiliyor çünkü
Sermec27 otekidunyali 5+4 e göre normal bence ayrıca kese bile gözükmüstr bu haftada hatta kalp atışı bile duyulabilir doktor bakmadı mı ultrasonla 🥰
hunilimom otekidunyali beta ile anlaşılmıyor vs im ultrason ile fark edilir ki bazen geç bile.olusuyor diğer bebek arkadaşım 5 bin kusirlerde idi bizde ikiz sandık aile de var ama tek di
otekidunyali Sermec27 beta böyle çıkınca randevu bakmaya başladık doktora gidicez bi, normalde bayram sonrası gitmeyi düşünüyorduk. Heyecanlandim fazla gibi geldi sorayim bi dedim :))
Sermec27 otekidunyali bence normal canım benim de 5+4 lerde o degerlerdi ama tekil gebelikti baya büyümüş olur Bayram sonrası için güzel haberler alırsın inşallah 🥰
otekidunyali hunilimom teşekkürler bizde de teyzemin cocuklari ikiz. Beni de hep teyzeme benzetirler ona çekmişim yani acaba olabilir mi dedim bi 🫶🏻
Talihimyokbahtimkara otekidunyali Kuzum benim 5. Haftamda 20000di betam ama iki gün önce gördük tek bir minik var 😅 erken döllenmeyle alakalıymış çok yüksek bir artış değilmiş ikizliğe yorulacak kadar bende ikiz sanmıştım 😅
Bebekdelisi otekidunyali beta 450 2 gün sonra 995 di ikiz canım ama bu beta ıle bellı olmuyor normalde tüp olsa dr asa yukarı tahmın edıyor ama kesın gorelım oyle dıyor benım beta gordu ıkız dedı ama görelim netleşsin dedı gorduk elhamdulillah 🌸🤲🏻
Bebekdelisi zels2929 450 hafta yorumu olmadı 2 gün sınra çıktığında 8 gün sonra gel dedı o gün dedıkı 5 H 6 H arası adete göre saydı ona gore dogdu am erken