Hemyek_19 Trisomy değeri 3200 çıktı ama doktor orta risklisin dedi. Korkmalı miyim acaba anlamadım. Böyle bir durumla karşılaşan, amniosentez yaptıran var mi ?
teachervera Hemyek_19 Endişe etme çevremde nifty testi yaptıran oldu ablam amniyosentez oldu. Hiçbir sıkıntı çıkmadı
irem4141 Hemyek_19 bana tercih sunmuşlardı , ya kan tahlili ya amniyosentez bi de bişey daha vardı hatırlamıyorum , ben kan tahlili verdim cok sükür iyi cıkmıstı
Sssssnnmm Hemyek_19 Bana da orta risk çıkmıştı nifty testi yaptırdım 6 bin TL 1 tüp kan veriyorsunuz 10 12 gün içerisinde çıkıyor sonuç karnınızdan sıvı aldırmaya gerek kalmıyor fetal DNA olarak da geçiyor ismi