İki tüp bebek ve negatif sonuç 15 haziranda 3.tüp bebek ve son dondurulmuş embriyo transfer edildi.24 haziranda kan sonucum 197 çıktı.Şuan 10+4 olduk.Her doktor kontrolünde kalp sesini dinleyene kadar çok tedirginim.Rabbim isteyen herkese anne olmayı nasip etsin inşallah 🤲