17+5 haftalık hamileyim. Ayağımdan kaynaklanan bel ağrılarım zaten oluyordu ama dünden beri inanılmaz bir bel ağrısı yaşıyorum ve ağrı kasiklarima vuruyor yatıyorum yatınca yumusuyor ama kalkıp en ufak elime bişey alsam gene ağrıyor bu dönemlerde yaşayan oldumu acaba