Kızlar 39+2 bugun sabaha karşı yoğun adet sancıları kasılmalar yaşadım baya keyfimi kaçırdı küvete su doldurup oturdum papatya çayı içtim inanılmaz gevşetti ama rahatlattı snra uyumuşum bugün baya yürümeyi düşünüyorum dünde yürüyüş ve squat yapmıştım sizce doğumu hızlandırıp açılmayı kolaylaştırırmı yaptıklarım ? İlk doğumda böyle şeyler bilmiyordum yapmamıştım bu sefer bilgiliyim. Ama kasılmalarım çok düzensiz sürekli süresi bozuluyor . Düzene sokmam lazım