Ceyda07 Merhaba arkadaşlar.Ben yeni katildm aranıza 13 haftalık gebeyim.Dün dr.uma gittim.Dr.um cok bilgili surekli gittigim dr. %80 kız dedi cinsiyetine .1 tane de kızım var icime de erkek dogmustu acikcasi Sizce yanılmş olabilir mi basına böyle bisey gelen var mı?
Beriliko Ceyda07 yüzde 90 yanılmıyolar aynısını bende yaşadım bir kızım var ikinciyi erkek istiyordum hemde çok ama Rabbim kız uygun gördü 12-16 da kız dendi kızdır yani