Mombabyyy daha çok küçük. İlk 3 ay çok önemli zaten. Ağır işler yapmamak, yüksek yerlere uzanmamak falan gerekiyor. Özellikle sağlık ocağına gittiyseniz oradaki hemşire yapmamanız gereken hareketleri söylüyor zaten. Bolca dinlenin uzanarak. Ağır iş yapmayın. Hoplayıp zıplamayın ne bileyim öyle yüksek yerlere uzanıp bişeyler almaya çalışmayın. Ağır taşımayın vs. İlk 3 ay bebek yerleştiği ve düşük riski olabileceği için dikkat etmek çok önemli. Henüz bebek oluşmamıştır sizinde haftanız çok küçük. Sonrasında daha dikkat edersiniz.