Merhaba kızlar.Bu zamana kadar kontrollerde bir sorun olmamasına rağmen iki seferdir ultrasonla adet tarihim uyumsuz gidiyor.Dünki kontrolümde bebeğim 24 haftalık çıktı ve çok moralim bozuldu.Doktor perinatologa yönlendirdi.Bugüne özel muayenesi olan bir profesörü önerdi.Bugün gideceğiz inşallah.Ben sürekli 2 öğün besleniyordum.Eşim ve annem beslenmeden olacağını söylüyor.53 kilo ile hamile kaldım şu an 60 olmuşum.Başına böyle bir şey gelen var mı?Umarım beslenmeyle düzeltilecek bişeydir.Foruma baktım ama bu haftalarda hiç göremedim örneğini