Nur0613 Benim bebeğimin baskısı çıkacak bir kıyafeti yok sizin varsa onları ters yıkayın, beyaz-renkli ikisini de hassas 30 derece 600 devirde green clean deterjanla yıkayacağım
Yalnız ütünün tersten yapılması gerekiyor yani doktorlar kıyafetin bebeğin tenine giyen kısmını ütüleyin diyor onu öyle yapacağım
Beyazları ve renklileri ayrı yıkayacağım (karışmıyor renkler deniyor ama cesaret edemem😂)
Küçük eldiven-çorap-şapkalar için yıkama filesi kullanacağım çünkü bazen makina çok küçük olduğu için yutabiliyormuş🥹