Deletedmom8373 Kızlar selam normalde doktor 12. Haftada gel dedi ama ben 11+6 ya randevu bulabildim sorun olur mu
Ozge11 Deletedmom8373 Kesinlikle öyle.Hareketlerini hissetmeye başlayınca insan biraz daha rahatlıyor
Deletedmom8373 Ozge11 İnşallah biran önce o aşamaya gelirim yoksa her hafta gitmek istiyorum özele gidiyorum öyle olunca da