ece_brk valla güzelim boşuna stres yapma geçecek olan her türlü geçiyor, benim bir sürü kedim vardı. 28 yaşındayım geçen sene hamileyken negatifti. Şimdi ikinciye gebeyim pozitif. 9 ay içinde nerden kaptıysam kapmışım, kapmayayım diye kedilerimi anneme bırakmıştım yani kedisizdim 😊 doktoruma dediğimde dokunmuşsundur bir kediye demişti kendi kedim var ondan olur mu dedim olmaz ondan dedi. 🤷♀️
Herhangi bi tıp merkezine gidin toksoplazma yaptırmak istiyorum deyin, sadece test ücreti alırlar doktor parası ödemeyin boşuna 😊