sema_altas55 2.3 gündür düzenli sancım var 10dk bir 50sn sürüyor geçiyor bugun biraz daha arttı ağrısı adet sancısına benzer bele dogru vuruyor Hastaneye gidersem yatiş verirlermi naparlar Napmam lazm tecrübesizim
Merve_tna sema_altas55 bence gidip bi gözükmende fayda var sancıyla başlamış olabilir bende suyum gelmişti sancım hiç yoktu 4 gün önce doğum yaptım 😊
Sacidenur Ben 37 de öyle sancıyla gitmiştim hiç beklemedim yani belden vuruyordu rahimden doğum sancısı 4 cm açılma vardı yatış vermişti hiç beklemiyordum kimse bilemez bunu ihmal etmeyin gidin Allah kolaylık versin